melinadavideit

2007-08-12
18:43:42

älvdalen
men duuuu va mycke de roligt man varit med om i helgen :D

tack för det mina kära vänner :D

på fredagen jobbade jag först.



image3

sen va jag upp med adina, madde, adde, nämd och henke till älvdalen, de va skoj :D
vi satt i nämds husvagn och chillade ett bra tag! himlans trevligt! fick dock en utskällning av en engelsman för att vi skrek lite grann :P "the music is OK, but the screaming.. no" haha ! så efter ett tag bestämde vi oss för att dra vidare till älvdalen city! fast på vägen träffade vi hultan, jessica och nåra till som jag inte känner, så fick vi åka med dom till swedbank, yey! där träffade jag en aspackad linnea och hillevi, malin också fast hon va inte lika full som dom.

image4

gick väl runt där ett tag, sen på nå vänster skulle vi till husvagnen igen så jag gick med madde till husvagnen och där va alla andra. sen typ somnade alla och klaes ringde mig så åkte jag hem med honom! och jobba dagen efter japp.

och igår efter jobbet va jag upp med kerstin, jon, olof, björn och falk som körde :D hade skit kul! fast vi fick slut på olja mitt ute i ödemarken mellan mora och älvdalen :D


image5
här står kerstin och posar med den vackra utsikten mitt i ingenstans !

hahaha så vi stod där ett tag och plockade lite kanterellaaaa och drack lite haha, sen till slut kom vi därifrån och till älvdalen, lunkade runt lite, träffade en massa folk man känner och hamnade tillslut inne på parken efter våran promenad genom hela älvdalen.

image6
här sitter jag och kerstin på en häst som stog mitt i vägen :P

jag kerstin och olof kom iaf in gratis ;) såg morsan spela och de va drag som fan! haha shit folk va helt galna och killarna skulle ta på morsan, och då menar jag killar i typ min ålder?! haha, sen skulle alla ha deras autografer och jag fattade ingenting. haha!

image7
här står mamma och sjunger somfan.

efter den showen gick vi runt lite i öltältet och då stötte vi på en erik som gjorde en nice grimas som vi skratta åt :D

image8 HAHA!

sen såg vi ewa eastwood och hon e king och adina slängdes upp på scenen med henne! :D yey! fatta den grejen! så shakade vi loss där ett bra tag tills hon sluta spela, vårt liv i repris säger jag bara.  HEELT OK!

image9
ewa ewa ewa

sen gick jag runt lite och kollade folk, hittade ytterberg ett tag gick runt med honom och snees. sen hittade jag gyris och gick runt med honom en sväng. ja träffade massa trevligt folk. vid typ 2 när det stängde åkte vi hemåt i björns bil som lät som om den skulle rasa sönder. hehe, men de gick finfint!

nej, helt ok helg tack för den !

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: