melinadavideit

2007-08-13
12:40:17

ledig!
KORS I TAKET!

jag är nu ledig i hela 5 dagar och det känns helt konstigt! vad ska man göra då lixom ? haha, nej då jag hittar nog på nått så smånging om. fast just nu känner jag mig helt matt och trött och sjuk. har gått runt i linne i älvdalen hela helgen så nu är jag nästan sjuk ! inte bra inte bra.

sitter iaf här nu och lyssnar på ewa eastwood, nice!
har ganska nyss gått upp, satte mig vid matbordet och läste alla tidningar vi fått idag och käkade yoghurt å havrefras å apelsinjuice! mäkta gott.

helt ensam hemma, lite öde känns det som. men man ska väl njuta, idag kommer kimberly hem. hoppas att hon är likadan som hon blev sist hon åkte iväg till gävle. en helt annan människa blev hon då. men vi får la se.
kul att hon får komma iväg och vara med en kompis.

inatt iaf så tog jag och jessica oss en promenad hem till henke, hehe det började regna också så vid halv 3 skjutsade henke hem oss :P haha! men de va skönt att gå dit, det var inte kallt alls!

tjaa, får se vad jag hittar på, det är nästan lite mysväder, tro om jag ska lägga mig och läsa ur "den äldste" bra bok, och hoppas på att nån hör av sig ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: