melinadavideit

2007-08-13
20:42:29

skönt
har nyss varit på träning, det va skönt att få röra på sig. fast det va varmt som fan när solen sken som den gjorde. gah. men skönt :)

idag på min lediga dag sov jag till halv 12. vid 15 kom linnea hit, hon hade färgat håret brunt, skitfint vart det. sen följde jag med henne och budmalin ner på stan och åt sallad.

image11

det här är jag och linnea en kall dag i början på sommaren :)


det känns fortfarande som om jag precis ätit den, kändes som om jag skulle spy under hela träningen. snuskigt, och nu när jag stod i duschen bankar mamma på dörren och skriker att det är mat! haha och jag svarar "neeeej det är det inte !"

nu är kimberly hemma och den här gången är hon på det dåliga sättet, tråkigt. jag och mamma har haft det så lugnt och trevligt, så kommer hon hem och är förjävlig på en gång. jag tycker det är taskigt mot mamma.
idag fick hon ett utbrott över att jag lånat hennes bok som hon inte ens läser. jaja, jag orkar inte mer. men själv har hon halva min bokhylla gömd i sin garderob. (men det vet hon inte att jag vet, hihi)

nu sitter jag iaf här nyduschad och det är skönt. ska in och lägga mig i mitt rum och njuta ett tag tror jag.

image12




jag och mamma har iaf haft en bra vecka tycker jag :)

image13

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: