melinadavideit

2007-08-19
22:26:19

uppdating
torsdag, började med att jag vaknade, återigen ledig, alltså var jag glad. ringde till kierstin och hon var sugen på att komma in till mora, så det gjorde hon. vi gick och solade solarium, det var grymt skönt. sen drog vi ner på stan en sväng, tog oss till helmers och käkade lite sallad. när vi satt där och pratade så ringde henke och frågade om vi skulle med ut till nämds ö, klart vi skulle de ! så då va det bara att ta på sig hatten och gå in i matchen! (eller nånting)

så vi for med 4 bussen till bonäs och hämtade kierstins grejer, sen kom henke och hämtade oss och vi åkte förbi mig lite så jag fick hämta det jag behövde. sen for vi ut till ön. de va jag, kierstin, madde, henke och nämd.

kvällen slutade med; henke näckar, nattbad, kierstin ropar på urban :D

fredag, åkte hem från ön efter att kierstin tjatat om att få åka hem å dricka vatten. så vi for hem till mig, jag och hon. duschade, sen kom jon och hämtade oss, åkte och käkade kebab, sen åkte vi ut till bonäs, kierstin skulle skjuta in bössan. och det gick finfint, pappa johansson blev riktigt stolt! :D

sen for vi tillbaka till kierstin, där vart det kräftor och paj, gott gott. sen åkte vi hem till lars, där det var filmkväll. de va jag, kierstin, jon, hultan, anis, jessica, hannes, lars och hans tjej. filmen va väl slut runt 11 tiden. då åkte jag hem med hultan, jessica och anis.

kvällen slutade med; melina i sin sköna säng.

lördag, jobbade till att börja med. skulle stått i butiken men nej då. fick bli N1 vilket innefattar: guide (som nisse), sagofé, nisse, älva, nisse. och alla ombyten har gjorts inom 3 timmar.
kom hem kl 17. ringde kierstin, hon och jon kom hit på stört. sen klädde jag ut dom lite granna! vilken succé!
jon blev en "tjej" i vit-och svart randig baddräkt med grön peruk, stråhatt och en fet sminkning :D kierstin blev mer en 80-tals badbrud, riktigt nice! jag blev en pirat :P

vi for ut mot öna när vi var klara, åkte till anis där han, hultan och jessica var. plockade upp dom å åkte till henke. hultan och anis var badpojkar och jessica var också pirat.

kvällen slutade med; melina, olof och hultan tar sig en promenad in till mora :D en succé!

söndag, jobbade idag i butiken. var riktigt skönt, var max 15 st som handlade. så jag har stått och stickat hela dagen på jobbet idag :) rogivande och allt. slutade 16.30 så va hemma vid 17, då ringde lilla ida erkers, så vi pratade i telefon en timme. sen efter det så gick jag och mamma ut och gick.

när vi gick vid tingsnäs mötte vi en kille/gubbe (vet inte riktigt vad) och jag tyckte han såg rolig ut, så jag tittade lite. han hade knallblå joggingoverall och knallrött hår :D har aldrig sett nått liknande.
sen när jag kom hem så slängde jag mig i soffan med syrran och såg nån film som va ganska bra faktiskt.
och nu är jag här :)

PUSS

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: