melinadavideit

2007-09-09
23:25:18

new days

nu är det slut på den här veckan också alltså!

måndag - torsdag var alla dagar i stort sett exakt likadana, hände alltså ingenting.

på fredag tog jag mig lite ledigt. hade bara en lektion och jag behövde verkligen sova ut och fundera lite på allt möjligt. sen när jag gått upp så ringde kerstin för hon hade kommit hem! hon och jon skulle å sola, då ville dom ha med mig. klart jag ställer upp alltså :D
efter vi solat och kerstin fick 2 st 18minuters poletter?! haha är man king så är man. just, efter vi solat så åkte vill till kråkberg och hängde där. där va olof också min lilla spilevinkpolare!
han och jag satt och muppade oss som fan, sen försvann kerstin och jon, så jag och olof fortsatte flumma, efter nån timme kom jon och kerstin upp för trappen, då hade dom somnat! haha knäppisar. sen lämnade dom av míg och olof hos adde, där va nämd och henke också.
vi åkte till selja 2 ggr jag olof och henke, sen ville mamma ha skjuts hem, så henke fick vara lite niggercab.

på lördagen fyllde jonas år :D
så jag, adina, madde, henke, matte och adde åkte upp till fjärden och eldade igång tunnan och kolla lite film å svarade INTE i telefonen när jonas ringde. så han trodde typ att vi hade glömt honom. hehe, sen åkte vi å kidnappade honom och åkte till mörlars (meral's) och käka för de hadnt vi gjort nå.

image23


haha henke fick åka baklucka :P

sen åkte vi till bowlingen som vi bokat till 9. spelade, och jag ägde alla där ! jag säger bara 280 poäng!! sen åkte vi 8 pers i mattes lilla volvo 4 mil till fjärden, nämd höll på å däcka på vägen men vi höll han vaken.

när vi kom upp badade vi badtunna och söp ner folk typ. jag var spiknykter!
sen kom kerstin, jon, björn och helene också. kerstin, jon, henke och nämd va fullast på plats. haha :D

på söndagen då, alltså idag så städade vi imorse och pratade om sånt som hände under natten. sen städade vi efter mkt skratt åt alla sköningar, sen kom hultan och hämtade oss efter lite om och men och att han inte kunde hitta vägen XD kom hem, glömde plånboken i fjärden, sen smsa halva sverige typ :P

rörde lite på mig, duschade, sen åkte jag ut till kråkberg och hängde me hultan, kerstin och jon.
vi åkte sen ut till bonäs hem till björn och hälsa på, sen hem till kerstin så hon packade lite sen skjutsade vi henne till tåget! PUSS HEJ på henne, men hon kommer ju vara hemma i 7 veckor snart och det blir kanoners! :D

nu är jag jättetrött, har pluggat historia. heeeej!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: