melinadavideit

2008-08-07
10:48:10

tråkigt väder minsann
det bara regnar, och man hör hur vattnet sprutar när bilarna far förbi. usch, trååkigt.
och inte nog med det, snart ska jag ta mig ut och cykla till mcdonalds.. det känns inte heller så himla kul.
speciellt inte när man jobbar till 21 och min kära karl kommer hem vid 16.. jag missar liksom 5 timmar med honom.
tack för det MCDONALDS! och han hade ingen träning idag heller tydligen, ååååå!

ibland vill inget sig som jag vill helt enkelt.

äh, det är bara jag som är som vanligt innan jag ska och jobba. det jobbigaste med jobbet är väl ändå att ta sig dit, alltså det känns inge kul. sen när man är där, då går det ju någorlunda bra ändå!

klockan är ändå bara 10.42 just nu och jag behöver inte ta mig förrän om en halvtimme, det kändes lite skönare.
för övrigt så har jag sagt upp mig och det känns hur bra som helst, ska satsa på skolan i år!
ska nog höra lite med frida eller richard idag om dom har lust att jobba mina sista 5 timmar. hehe troligtvis inte, men kan ju fråga iaf! allt för att få vara lite mer med stefan! <3

skrutt

min lilla mysis!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: