melinadavideit

2008-12-08
23:42:14

as long as there is love
det  är du och jag min kärlek! hur underbar kan man egentligen vara ? jag blir så glad att det finns så genomsnälla människor som du. det gör att jag ser ljust på framtiden. åh :D jag äääääälskar dig stefan anders andersson!!
GRR på dig!

han var här nyss förresten, min lilla buskråka. åh =) men nu har han åkt hem och jag ser bara fram emot nästa gång vi ses!

troligtvis blir det imorn. =)
appropå imorn så ska jag träffa min vän agge :D hon är minsann en riktigt trevlig liten prick! och hon har blivit nystylad av anna frost nu så jag är spänd på att se hur hon ser ut i kaluffsen nu :D



såhär såg hon ut innan iaf :D och jag har fårkrull. hihi

efter skolan idag så åkte jag med johanna och rebecca ner på stan och vi käkade lite lunch, mycket trevligt :)
efter det traskade jag hem och jag slocknade på en gång. sedan vid halv 8 ringde stefan och sa att han skulle komma hit. snacka om trött brud.
hade ju prov idag.. uppsamlingsheat. för de som missat prov eller inte klarat prov. jag missade ju det första historiaprovet pga att jag inte orkade göra det dagen efter min pappas död. men nu är det gjort och jag klarade det.

 appropå honom så får man bara veta mer och mer.. jobbigt.. men nu har jag fått veta att det är han själv som kört ihjäl sig. vårdslöshet i trafiken. så jävla typiskt daddy, jag sa ju åt dig 100 gånger minst!! åå.. så dumt. låter konstigt men det är på nåt sätt en lättnad från bröstet att veta att det inte var någon annans fel. men det är fortfarande bedrövligt och hur hemskt som helst.

vi får se hur allt blir. corey ska skicka alla papper nu, inklusive polisrapporten. den hade inte varit någon hit att läsa direkt sa corey till mamma.. men jag vill läsa den. jag måste få klarhet i det här. det är så jävla svårt att vara på andra sidan jorden och inte veta någonting.

snacka om att ett samtal kan förändra ens värld..

var iaf uppe till 2 inatt och försökte plugga. inte för att jag rörde boken.. hehe men somnade gott gjorde jag sen. som en stenad säl eller nå. och det gör jag snart igen. dags att göra mig i ordning för sängen och läsa igenom papprena inför matlagningsprovet imorn. hua.

Kommentar:
#1: Lisa

Jag blir så himla imponerad av dig Melina, när jag läser det du skriver! Så stark <3

2008-12-13 @ 19:31:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: