melinadavideit

2008-12-07
13:37:54

hej mina kära
ännu en fullspäckad helg är avklarad!
helgen har precis som förra bestått av jobb jobb och jobb.. hehe. har inte hunnit göra just någonting annat. försökte hänga lite med mina vänner efter jobbet men då har jag en myssjuk pojkvän som tvingar hem mig. gah

men nu har jag sagt till honom att jag måste få vara med mina kompisar också. men jag kan inte rå för att jag tycker att han är väldigt söt som vill ha hem mig på en gång :P det måste ju betyda att han tycker om mig? eller ? :)

torsdagens publik var mycket tråkig. dom fattade inga skämt alls i showen, man blev lite lätt frustrerad och det kändes som om jag fick lov att börja skratta högt så att publiken fattade att JAHAAA är det nu vi ska skratta alltså :O

haha herregud.

fredagens publik var bara kaos känns de som. folk blev så fulla så de gick över borden och ramlade och spydde och spotlighten small och ja gudarna ska veta.

igår var det iaf rolig publik. även om dom också var väldigt kalas. men dom fattade skämten och hade trevligt, så det var kul!

bara en helg kvar nu!

måste sätta mig och plugga historia nu.. har ett prov imorgon som jag missade pga min pappas död.
som jag dessutom har fått veta mer information om.. jobbigt...
tur att jag har min älskling, vännerna och familjen.

nu har jag nyss ätit och tittat på idolreprisen, vet inte om jag tycker att rätt åkte. skit samma idol är inget värdigt.
nu är det stjärnor på is också. stod i tidningen att markus vann så jag vet väl redan det.

hehe.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: