melinadavideit

2008-01-24
23:19:26

torsdag
idag började dagen skapligt bra, jag kom för en gångs skull upp ur sängen helt UTAN problem, fast jag funderade på om jag skulle strunta i tyskan, men jag gjorde mig klar på en kvart och hade tid över till att bara gå runt och städa lite grann i mitt rum, som för övrigt såg ut som nått helt annat än de man kallar rum. jag har återigen fått se nu att jag har en soffa i mitt rum, och inte bara en klädhög !

så jag åkte med halv 8 bussen till skolan, kommer dit, plockar fram böckerna, MEN VAFAN! inte hade vi nån tyska inte ! jag förstår inte varför jag aldrig lyssnar på min magkänsla.. den har alltid rätt oavsätt vad det gäller. det är bara att lyssna på min mage om ni är osäkra på någonting.

så jag hade kunnat ha sovmorgon till kl 20 i 12. KUL PETER!! ibland skulle jag bara vilja slicka på ett frimärke, trycka det i pannan på honom och skicka honom till nått ställe så jag slipper.. jag menar, en gång, eller ja första dagen på den här terminen så skulle tydligen alla lektioner börja kl 10, så jag kommer dit i tid som vanligt, och det är bara jag och Lina där?? OCH LIK FÖRBÖVELEN HAR HAN LEKTION! för 2 personer, jag menar herregud.
palla peter.

tack för att jag fick få ur mig det där.

sen hade vi historia och andra kulturer. fick sluta tidigare som vanligt.

kom hem vid halv 4, och till min lycka kom min älskling hit :) dagens bästa.

sen kl 6 var det träning, step up, men idag va de inte helena som va tränare utan nån maria och hon va tvärkass.
Kom igen allihopa BASIC! skriker hon, jaha sen har vi gjort basic i 10 minuter.. då hör man Kom igen allihopa BASIC!! men vafan!?! inte alls lika kul som med helena. med henne äre liksom en utmaning.. inte dagis.

efter step upen var det iaf yoga. och idag va de nåra nya ställningar. typ halv duva och plogen, då ligger man på skulderbladen med benen över axlarna och gud vet vad :P hah !

kl 10 över 9 kom jag äntligen hem och kunde äta. skönt. och nu ligger jag i min varma säng och ska snart sova :)

Puss på en tuss



dagens historiska händelser:

- 2006 - Walt Disney Company kommer överens om att köpa Pixar för 7,4 miljader dollar.  (de va väl bra?)

Mischa Barton, brittisk skådespelare fyller 22 år idag.

2007 - Emiliano Mercado del Toro, blev världens äldsta person

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: