melinadavideit

2008-01-23
22:11:44

världens tyngsta kvinna??

kollade nyss på ett program som gick på 5an, som handlade om en kvinna som verkligen var fången i sin egen kropp, och det slutade med att hon dog. förjävla sorgligt om jag får säga det själv.

för övrigt så har min dag inte varit så bra idag. började med att jag inte orkade ta mig upp så att jag va i skolan till kl8, utan jag sov vidare till 9. sedan en geografiredovisning som inte heller gick nå bra, och inget åt man i skolan heller.. vem fan har uppfunnit apelsinfisken?! jag menar vafan, det står inte på förrän dom kommer med persikakyckling eller nå?? lägg av nån gång!

sen kommer jag hem, efter att ha haft engelska, geografi och natur på tom mage, och hela köket är en KATASTROF!! och min syster har varit hemma i några timmar och bara setat på sitt arsle som vanligt.. JAG BLIR SÅ TRÖTT!

så idag pallade inte mitt psyke av att träna.. jag får dock ta igen mig imorgon. step up + yoga.
yogan har jag dessvärre lite problem med, eftersom jag inte har ordet vig någonstans om man skulle slå upp mitt namn i en ordbok. haha tvärtom. känner mig verkligen som ett kylskåp. så står man där på alla fyra och ska gå upp i hunden som är någon konstigare variant på doggystyle? haha, och sen ska man dra sig ner mot backen och gå upp i kobran och ja, gudarna ska veta vad. solhälsningen är nog den längsta rörelsen :P haha den tar minsann aldrig slut!

dagens historiska händelser:

- det är 342 dagar kvar till 2009.

- 1983, Björn Borg drar sig tillbaks från tennisen.

- 1983, Ingemar Stenmark vinner den alpina världscuptävlingen i slalom i Kitzbühel, Österrike

- Cecilia Eklund och Axel Finsén fyller 18 år och Hana Muliqi 19 år. STORT GRATTIS!

- Heath Ledger avlider idag, hur är ännu oklart.




det var väl det mesta jag hade att säga idag!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: