melinadavideit

2008-06-23
00:40:51

long time ago
ja nu märks det att det var längesedan man skrivit här. dom har ju för tusan flyttat bloggen för mig? :P jag passade nog inte in där längre kanske. äh, strunt samma. jag har bloggen för mig själv, för att jag ska kunna skriva av mig lite grann när det känns som att det behövs.

ska borsta tänderna, kommer alldeles strax.

sådär då, klart med tänderna. borstar numera dom inne på mammas toa eftersom lyset totalt har gett upp inne på min :P
dessutom står det en stor kartong i min  dusch, för jag och carro har fått våra vattenpipor som vi har beställt! skit söta små vattenpipor som får plats i handen om man vill!

Det här är då min pipa, carros är blå :P

mycket bra kvalitet för att vara så liten :) ger jättefin tjock rök!

för övrigt så har stefan varit hemma i helgen och det var helt underbart, finns ingen på jorden som kan mäta sig med honom, så jäkla genomsnäll, helt perfekt! och jag älskar honom så otroligt mycket. men nu är han i norge och jag kommer inte få träffa honom förrän nästa tisdag. då vi för övrigt har varit tillsammans i hela 8 månader :) och måååånga fler ska det bli! det har i alla fall varit helt underbart att ha honom hemma i 3 dagar. min älskling :) såå söt :D

för övrigt har jag varit och pipat lite med carro idag på kvällningen. är grymt trött och sliten. men kan man vara annat när man jobbar på mc donalds? nej det tror jag inte, det tär verkligen på en att vara där.
undra hur länge man orkar... känns inte som om det är så lockande att komma till ett ställe där ingen uppskattar en.

nej fyfan..

och så ska man sova själv inatt :( men guud va lycklig jag kommer bli när han kommer hem :) jag älskar stefan!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: