melinadavideit

2008-11-13
11:07:52

GOOD MORGON!
En strålande dag! Dagen började  med att jag blev hastigt väckt vid 20 i 7. Då kom min lilla älskling och kröp ner hos mig, iiiiskall var han. Han hade gått från tågstationen för att han började inte förrän kl 10 och lämnade bilen där för att det fanns motorvärmare. Så han gick i 8 minusgrader hem till mig och kröp ner hos mig på en gång =) Mysi. Fast då skulle han ligga och prata?! hallåå jag är ledig idag tänker inte ligga och prata nu..

Och jag drömde jättekonstiga drömmar nu på morgonen. Läskigt.. Hoppas verkligen inte att jag är en sån där mupp som kan se in i framtiden via mina drömmar.. usch.

Ja han stack väl igen vid 8 nån gång och så sov jag tills för typ en halvtimme sedan då jag väcktes av detta spektakel:



dags att sätta upp julgranen utanför mitt fönster tydligen.. Och den som har sagt att det är lugnt och   skönt att bo i lägenhet på stan har fel. hehe, inte en morgon går det utan att det är nån morastrandmupp som ska fixa någonting just på denna lilla plätt ni ser på bilden.. haha god must love me!

Kommentar:
#1: Lisa

åh myys med julgran!! :D

2008-11-13 @ 12:49:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: