melinadavideit

2008-11-16
23:40:29

Hejsan!
Har ni någonsin känt att ni inte syns? Just så känner jag mig nog idag. Eller ja, nu efter att stefan åkte hem. Han får mig verkligen att känna mig levande.. Ibland undrar jag bara, vem hade funnits där för mig om inte han gjorde det. Det är ingenting jag vill ta reda på för övrigt, för jag vill ha honom precis där bredvid min sida. Inget annat.

Men det känns så värdelöst när man pratar med någon och när man säger någonting så lyssnar människan inte ens på vad man säger.. Jag tycker det är sorgligt. Du om någon borde väl fråga hur jag mår, vad jag har gjort under dagen och sånt där. Det gör ont i mitt hjärta.

Jag vill flytta, skaffa någonting eget. Inte känna att jag inte riktigt hör hemma någonstans. Just nu känner jag mig splittrad.

Därför vill jag hylla min älskade pojkvän i detta inlägg - ingenting utan dig.



för övrigt har jag tänkt på daddy ikväll. det är jobbigt. jag vill fortfarande inte inse, jag vill bort från mina tankar. jag vill inte förstå att han aldrig mer kommer kalla mig wino, eller hur han skrattar åt mina skämt. hur han ringde mig när han inte visste vad han skulle göra i vissa beslut. hur han alltid skulle vara cool men verkligen var en mjukis på insidan. hur han alltid frågade hur det gick i skolan och så gärna ville hjälpa till, vem ska nu fråga mig hur det går i skolan? han ville ju bara hem till sverige.. om han bara kunde åkt hem på en gång.. inget av det här hade hänt. han hade fortfarande ringt mig mitt i natten för att snacka lite bara. jag bara önskar och hoppas på att du kan ringa och väcka mig en gång till vid 2 mitt i natten. snälla väck mig! jag orkar inte drömma mer. jag orkar inte vara ledsen, ändå kan jag inte göra någonting åt det. tårarna bara kommer.. jag är så jävla överkänslig. jag gråter för allt.

kommer jag träffa dig igen? jag har så många frågor, vi har så mycket att göra daddy!! vi har inte tid med det här. vi ska leva livet! du skulle komma hit till min student och du skulle vara så stolt! det var ditt stora samtalsämne på senaste. du längtade så mycket. åå jag blir så arg på världen som aldrig vill min familj gott. vad har vi gjort för att förtjäna all smärta??? vem har någonsin i min släkt gjort någonting för att förtjäna denna smärta.


jag saknar dig.



du finns för evigt i mitt hjärta.

Kommentar:
#1: simon

känner igen mig så jävla väl i det du skrev :( hur fan ska man klara sig?

2008-11-21 @ 10:28:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: