melinadavideit

2008-11-11
01:07:21

Naglar
är roliga att måla, speciellt när dom blir fina. jag har lite tur med mina som verkligen har en förmåga att bli kritvita när de växer ut och det tycker jag om. dessutom köpte jag världens bästa nagellack när jag var i usa förra året. mina naglar har aldrig varit så starka innan jag började använda det. och jag har ändå användt det ganska flitigt under snart 2 år och det finns kvar! helt otroligt. nog pratat om mina naglar :)

ikväll kom som sagt tidigare min kära barndomsvän och teaterapa johanna halén hit och det var trevligt för det är inte ofta det är någon som orkar ta sig upp för mina tre trappor och det är tråkigt tycker jag. för kommer man upp till mig får man alltså ett litet träningspass gratis på vägen upp. och vem tackar nej till gratis? gratis är gott.

idag har Katy Perry gått varm i min playlist. Hon är så grym. Lyssna på alla hennes låtar. Hon är så ärlig och det är så störtskönt.

imorgon måste jag läsa läxor fastän jag inte vill. USCH! stefan ska sova här också så han kommer tvinga mig. nej fy satan för prov! har sagt det förut och jag säger det igen! jag hatar prov. judendomen liksom, visst det är väl intressant lite sådär men så himla insatt är jag inte.

är fortfarande bakis.. fan. det kommer gå över ungefäär.. onsdag? om jag har tur.

nästa fest ska inte bli förrän min födelsedag som är den 19 DE.CE.MB.ER fet nice.. haha prova säga MB förresten. det är en liten kluring och man måste vara snabb med läpparna. säg det så snabbt du kan! MB MB MB mb mmmbbbb haha sjukt svårt.

ligger nu i sängen och njuter av platsen, hehe imorgon kommer det inte alls vara lika stor plats här i sängen. hohoo men vad gör det? det är ju min älskling! han får ta hur mkt plats han vill och vet ni varför?? AAAJ LÖÖÖV HIIIM
han har spelat massa donkey kong ikväll så nu finns det knappt några banor kvar att spela :( jajaa, jag är kass iaf. hehe.

jag undrar sa flundran om gäddan är en fisk.. Ja det är den  VISST! jäklar va jag rimmar såhär på kvällskvisten.

kan även bjuda på ett litet humorklipp nu såhär mitt i natten. bli inte mörkrädda dock! känsliga varnare tittas ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: