melinadavideit

2008-11-27
00:02:06

Tralaa!♥
Skärpning på den dåliga uppdateringen! Dagen har varit ganska okej. Började med att jag vaknade upp med min älskade vid min sida. Alltid det bästa jag vet! Du finns där för mig i vått och torrt! Bokstavligen också ;) Haha!
Nåja han skjutsade mig till skolan eftersom att min cykel hookade upp med en annan där i förrgår så då fick dom spendera lite tid tillsammans ;)



här är för övrigt min sexiga pojkvän in action, otroligt vig =) spänner liiiite kanske :D



och här är han bara kramgooo :D ♥

iaf så kom jag till skolan i tid och vi hade lite allmän psykologi. Därefter blev det bara en lång oändlig dag. Kändes som om den aldrig skulle ta slut. Och den är inte slut än.. waaah.

vart en hel del prat om studenten idag och jag kan inte säga annat än att jag längtar nå otroligt!! ska bli så skönt att komma bort. wiheey, fast vissa kommer man ju sakna såklart mina små chokladnötter!

och så vill jag hälsa till min otroligt gamla vän johanna halén eftersom att jag vet att hon är en trogen läsare!



Mitt största faan

Som jag dessutom gör alla utmärkt goda maträtter med på matlagningen i skolan. jäklar vad vi är duktiga!
Synd bara att våran lärare vet att vi älskar vitlök och därför bannlyser vitlöken från oss. damn..
Men vi har kul =)


Ett annat stort samtalsämne för dagen har varit nyår! Vet inte riktigt hur det blir i år, förra året var jag uppe i stefans stuga i vallsjön, mycket mysigt och så! Får se vad de blir i år!! Tyvärr strejkar bloggkoll just nu så det går ej att lägga upp nå vallsjöbilder..tråkigt.

Men i vilket fall så hade ju jag tänkt att jag skulle ha min svarta klänning jag köpte i september som jag inte användt. men om vi blir i nån stuga så kan jag ju inte ha det. så jag får helt enkelt lov att ha den på min kropp när jag fyller år! hi hi.

hmmm.. mamma kom  in och frågade om jag inte ska lägga mig.. har inte ens tänkt på det.

nyss har jag iaf gjort min religionsläxa som jag fick för typ 3 månader sen.. bra melina ;)

tycker även att våran psykologilärare bedömer konstigt.. hua. men jag är väl inte missnöjd med mitt betyg iaf =)

tjofläng!!

eller justja.. ett videoklipp var det ja!!




Pusssss

Kommentarer:
#1: Johanna h

hihi en trogen läsare :)

2008-11-27 @ 14:03:54
#2: Louise

Sv: Nej, det har du såklart rätt i. Men jag blev bara så jävla besviken, för jag hade verkligen kämpat! och skrivit 2 MVG o 1 VG på de andra proven. Sen skrev jag G+ på nationella och fick G i betyg. Surt.. Men idag känns det i alla fall lite bättre. Det är ju som det är.. och vi får se vart det räcker :) Fin blogg du har förresten! :)

2008-11-27 @ 14:07:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: