melinadavideit

2008-11-24
20:29:46

usch
åt nyss mat och det blev alldeles för mycket så jag fick lov att spy ur mig. bläääk. nu ligger jag och fläker ut mig i soffan bara. skönt. har haft en dålig dag. började med att jag försov mig, vaknade alltså kvart i 8. bara slänga på sig kläderna och cykla till skolan... cykelfärden var hemsk. jag skrek rakt ut för jag var så jävla arg på vinden. det gick ju knappt att ta sig framåt. GAAAH!!  kom till skolan och det var en värdelös volleyboll lektion... gaah jävla mats, det har vi ju aaaldrig gjort förut.... cykla hem efter den lektionen.. skrek igen!! så jävla less på detta väder....

sen efter någon timme var det dags  att cykla till skolan igen.. åååh, tur att vinden lugnat sig lite grann iaf.. men jävligt less på detta väder. när jag efter ännu en cykeltur hem så väntade lite julpyssel. skönt alltid lika mysigt och min vän linnea tittade förbi en stund =) och därmed fick vi glögg!  så där vände min dåliga dag. förutom då att ja åt så mycke så jag spydde. och innan det så brände jag fast makaroner i kastrullen...

min dag..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: