melinadavideit

2008-10-18
10:05:50

uppdatering
den 17de oktober var det min kära vän kierstin som fyllde 18! 100 gratulationer till dig raring!

slutade 11 igår så jag har haft lite allt möjligt för mig. kom ifrån skolan vid kvart i 1.
fixade lite på stan å så sen åkte jag hem och åt och sen bar det iväg till FM Matsson arena för lite jobb.

och mamma kom hem från shoppingen i storstaden igår också.
tänk om man hade hur mkt pengar som helst. det hade ju varit helt underbart.
men nu har jag ju ändå fått se den dåliga sidan av pengarna. fattar inte hur folk kan bli.
aja. människor är giriga idioter.

för övrigt så längtar jag till lovet, åååh så skönt det ska bli. sen den 4e november är det mössprovning!!
fatta att vi tar studenten!!! helt sjukt är det. men fan va jag längtar.
sen kan man börja starta sitt liv =)



just nu ligger jag i våmhus i stefans säng. han har nya sängkläder tillochmed. hästens :P typ..
hehe han fick lov att åka iväg en snabbis och ta reda på kött från jakten, hehe det tog emot :) så jag ligger kvar och värmer täcket. tro om jag ska slänga på en film :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: