melinadavideit

2008-10-08
18:59:31

ååååh
så skönt det är att sträcka på sig =)
är ganska slut just nu. det tar på krafterna att vara jag tydligen.
idag har jag haft prov och muntlig engelskaintervju.
laddade inför provet asså. känns faktiskt som om det gick bra!
hoppas bara att yngve tycker detsamma.

efter skolan fick jag skjuts med lisa hem, och då gick jag till min vän emelie och plingade på dörren. hörde att hon va hemma så blev irriterad för hon inte öppnade, så efter att jag ryckt lite i handtaget och plingat igen så går jag därifrån, och precis när jag kommer ut så möter jag emelie, hon hade varit och handlat och lämnat tv och dator på - var tydligen dom som lät.

sen chillade jag där ett tag, men nu skulle emelie och boxas, jag har fortfarande för ont för det så jag kör gymcorestick imorgon istället =)

ikväll ska grey's anathomy och generation fett ses!!
tv tv tv.





imorgon har jag sovis till 13, älskar torsdagarna. endast 2 lektioner sen så sover jag med stefan =)
helt underbart.




för övrigt så skrev jag ett argt mail igår till aftonbladet. blev så irriterad på aftonbladets artikel om blondinbella, jag menar vafan? bara för att det är 2 veckor kvar tills hon får dricka hur mkt hon vill så ska dom klanka ner på alla fel som går..
äh jag orkar inte. men igår orkade jag ;)

Kommentar:
#1: Lisa

bonde söker fru då?? ;D haha

2008-10-08 @ 19:59:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: