melinadavideit

2008-10-06
21:30:53

ååh...
det stod iaf om min dag, som började med att det röck i dörren vid 6 imorse och jag va mitt i en dröm vart skiträdd, dörren flyger upp och in kommer en lång svart gestalt jag va i chock visste inte vad jag skulle göra, vem fan går in i min lägenhet 6 på morgonen?
Sen hör man: Heeeeej =)
Då vare lille steffebubben <3
hans tåg skulle bli försenat så han kom hem och lade sig under täcket med mig och myste tills det skulle gå.

dagen fortsatte med idrott som första lektion, springning i hemus. det är så himla tråkigt att springa i skog, bara samma hela tiden och man kommer aldrig fram, nej då springer jag hellre på asfalt så jag ser att jag kommer nån vart. och kallt var det, frost i backen.

nästa lektion började 12 så jag åkte hem och hade mig lite. första lektionen efter det va samhäll c där vi tittade klart på "nyckeln till friheten" en jättebra film! efter det hade vi psykologi där vi började titta på "lilja 4-ever" verkar också bra men hemsk.

kl 19 tog jag mina långa steg mot skolan igen, dags för kickbox. pepp som fan, boxades me sofia, har nu ett blåmärke/bula på min tumme haha.

cyklade sedan hem med cykeln som stått kvar på skolan sen jag slutade, stannade vid toka och tog sällskap med mammen hem =)

nu ska jag duscha!

Kommentar:
#1: svampkungen;)

alla är rädda för mej:/ jag ville ju bara överraska:P hehe

2008-10-06 @ 21:54:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: