melinadavideit

2008-10-01
23:04:32

kvällning
är mycket trött.. ligger och lyssnar på ett telefonsamtal med stefan som jag spelat in när han var på väg till mig och sjöng till alla låtar i bilen =) haha, han är så söt.

idag har vi varit tillsammans i 11 månader!! gud va tiden går fort =) det känns som om det va alldeles nyss vi träffades.
men snart är det ett år! mysigt älsklis, han var här nyss också. båda vi har varit och tränat idag på olika ställen, så duschade vi tillsammans hemma =) mm.. sen har vi bara legat och hållt om varandra och pratat.

har tänkt väldigt mycket på daddy idag.. saknar dig. kan fortfarande inte förstå. det är nog det jobbigaste.. det finns ju inget bevis för mig att du inte finns längre.. jag menar man brukar ju gå in och se den avlidne vad jag vet? men vi fick inte ens se dig. det är jobbigt. det finns inget kort ens. hur ska jag veta att det ens är sant? för att nån ringer mig och säger det, och för att du inte svarar på din mobil? för att du aldrig skriver till mig på msn? det är så jobbigt, för jag vet att du aldrig skulle sluta med allt sånt. men för mig finns det inget konkret bevis, bara det att du inte hör av dig längre.. det gör så ont i mitt hjärta och i själen. du var inte på långa vägar redo än.
jag kan inte koncentrera mig. jag försöker men det tar emot, kan inte ens bete mig mot vissa. vet inte om det är det att min kropp ställer in sig på att börja inse och acceptera verkligheten, jag vill inte..

älskade gubbe :'( <3

Kommentar:
#1: Sigge

grattis till elva månader:) Och så vill jag bara säga att jag beklagar melina, verkligen :(

2008-10-04 @ 12:22:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: