melinadavideit

2008-10-22
19:55:36

long time no see!
nu är det såhär sorligt att skolan har tagit mycket tid. och det är jättetråkigt att det blir så men det är ju något man måste göra så. har precis skrivit en bokrapport på boken Dödssynden på engelska.. eller ja To kill a mockingbird heter den om man ska vara helt riktig. bra story måste jag säga! men väldigt svårläst.

har också varit heeelt utan min telefon idag! helt sjukt va konsigt. glömde min i stefans bil igår.. hehe. så kan det gå när inte haspen är på!

här kommer lite bilder från senaste tiden =)



en av mina äldsta vänner fick nämligen körkort igår :) GRATTIIIS ♥



promenad i våmhusskogarna med älsklingen och hundarna :)



mmm sötisar!

Kommentar:
#1: Johanna H

Tackar tackar ;) snygg frilla förresten, undra vem som har gjort den ;)

2008-10-22 @ 22:53:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: