melinadavideit

2008-10-06
01:17:26

nervös

blev plötsligt väldigt nervös. mamma kom in och berättade att en person har skickat en bild på daddy efter att han dött.
och mamma ska visa den imorgon. vet inte alls hur jag kommer reagera. hon sa iaf att han såg fin ut. väldigt fridfull.
hoppas det. jag har blandade känslor, jag vill verkligen se bilden för att få ett avslut, men det känns så skumt.

jaja, ska inte ropa hej förrän man kommit över häcken..



idag har för övrigt varit en finfin dag!
jag fick för mig att jag ville ut och plocka svamp bara sådär. så jag drog med mig stefan, mamma och beja.
först hittade vi ingenting men sedan hittade vi en hel del!
har alltså spenderat resten av dagen till att rensa svamp!
har även ätit svampsås till maten idag, urgott!!

Kommentar:
#1: svampen

jag får bara 4 svampar!! fast jag plocka mest:D lr hur melli?;) melli hade fullt upp att ha händerna i byxorna:D

2008-10-06 @ 21:58:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: