melinadavideit

2008-10-15
22:40:22

soft
dagen idag har varit skapligt soft. just nu sitter jag i soffan med mammen som åker till sthlm imorn och kollar på generation fett.
vet redan om att min veckoplanering har spruckit. ingen träning igår - eller jag va ute och gick med emelie iaf.
va heller inte och tränade idag. somnade innan och va så himla slut så det fick bli en vilodag idag ist :P

får ta tag i mig imorn och se vad jag ska göra. ska inte heller träffa anna, det fick bli en annan gång =)
stefan ska inte till skolan imorn, han ska ut och jaga. det låter skönt.
ska iaf bli grymt skönt att träffa honom imorn. det gör mig så himla glad :D han är så bra. ♥

ska väl lägga min om ett tag så jag får vila ut :)  ooch såklart så att det blir torsdag någon gång :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: