melinadavideit

2008-10-13
23:01:41

Veckoplanering
Tänkte att jag skulle få lite rutin på mitt liv - vilket jag aldrig haft och kommer säkert aldrig få, men man kan ju försöka!

Måndag - Idag, har jag faktiskt gjort det jag skulle, sov även middag när jag kom hem från skolan och det behövdes verkligen, direkt efter det var det bara att hoppa på cykel i sällskap med sofia och linn, och trampa till skolan för ett aeroboxpass! Läsa engelska boken när jag lägger mig

Tisdag - Imorgon, börjar skolan 20 i 10, ska innan det ha hunnit skriva klart filmanalysen, det blir någonting jag får göra till frukosten för det pallar jag inte nu. Har halvdag pga att lärarna har någon konferens, ska dock hinna med att prata med Johnny om projektarbetet. Efter jag slutar har jag inga direkta planer, förutom att läsa engelska boken. Stepup kl 19.00.
21.30 börjar Morgonsoffan, klockren humor! Sen blir det sovis. Börjar ju tidigt på onsdagar

Onsdag - Ingen sovmorgon här inte. Lång dag, börjar 8 slutar 15.45. Ska läsa engelska boken, mycket! Sen är det min favorit-tvkväll: Bonde söker fru TV4 20.00, Greys anatomy Kanal5 21.00, Generation fett TV3 22.00
Mmm, tummen upp för det! Ska även läsa engelskaboken!!

Torsdag - Sovmorgon till 13.05, hur skönt som helst! Kl 16 ska jag träffa min kära vän Anna Dahlbom för en fika! Det ser jag fram emot! Efter det blir det träning och efter den är det melli+stefan!
Det är den veckliga, (årliga - veckliga?) stefan sover hos melina-dagen! Sååå mys.
Och VAFAN melina har du inte läst ut engelskaboken än?! GÖR DET

Fredag - Börjar 8. Matte.. Måste fokusera mig ordentligt. En vecka till matteprovet. Gah.. Inlämning av engelskabokrapporten...
Slutar iaf 12 och skyndar mig då hem till stefan som förhoppningsvis ligger kvar i min säng och gosar :)

Lördag - Sover tills jag vaknar.. Vilket brukar bli vid ca exakt 10.00. Haha, varje lördag när jag och stefan kollar klockan så är den 10, sjukt. Sen ska jag ta tag i mitt liv och ringa till Linnea =) Och förhoppningsvis har hon tid för mig också!
Stefan får hitta på nå annat ;) Sova ska jag iaf göra med honom, troligtvis i Våmhus eftersom han tycker att vi aldrig är där längre :P Fast jag tycker att vi jämt är där men vi sover troligtvis där!

Söndag - Slappdag, spenderas säkerligen i Våmhus. Ska lära hundarna lite trix ;) Ska nog ta några kort så får ni se vad jag åstadkommer!

Det var min veckoplanering.. Tycker ni att jag ska lägga till någonting?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: