melinadavideit

2008-09-11
11:23:46

En ny dag!
Idag är det torsdag, en bra dag enligt mig! Har ju sovmorgon till 13! Väl behövligt så man får sova ut utan att någon kommer och skriker på en :)
Lektionerna jag har idag är Religion och Historia. Även det rätt soft!

Efter skolan ska jag köpa lite grejs så jag kan vaxa benen och lite nya rakblad.. (EMOCUT?) nej inget sånt för mig tack ;D
Måste ju raka bort mitt skägg? Haha, nej inte det heller, tack gode gud.

Sen måste jag troligtvis plugga lite.

Och ikväll ska jag göra någonting jag aldrig gjort förr! Jag ska gå på bio! Helt ensam! Tror dock att det kan vara rätt mysigt faktiskt. Sen när jag kommer hem är förhoppningsvis älskisen ♥ hos mig :D Han är ju ledig på fredagar den lyckosten!Älskar dig så mycket!








Här är en söt bild på oss när vi promenerade i den mysiga våmhusskogen!
Ser lite ut som att vi har samma ögonfärg :)

Kommentarer:
#1: stiif the chiif

snyggt skägg va?;)

2008-09-11 @ 22:41:26
#2: stefan

åh vad jag älskar dej muppen:) <3

2008-09-11 @ 23:01:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: