melinadavideit

2008-09-29
22:03:37

Festen
lördagen blev lyckad!!



gruppfoto =)

vid ca 12 nån gång började folk dra sig ner mot mora och in på diverse krogar. de 2 vi har iaf.
kön in till wasa va ju skandal. och jag hittade björn, lars, jon, martin och hannes i kön, vi stack till lilla ist..
var inte så mycket att hurra för där. mest åldringar (nån generation äldre)
mamma tittade även in och kramades lite =)
vi riktade sen stegen mot wasa igen. pratade med lite folk och följde sedan med strömmen in, hittade min älskling på en gång. han drog av mig jackan och väskan och hängde in den i garderoben. sen dansade vi och hade oss, stefan älskar att dansa =) det var trevligt, hans syster skulle hämta matte sen och vi åkte med till babs, hungriga var vi!
sen åkte vi hem till mig och lade oss och somnade efter lite prat!

dagen efter så drog vi oss ett tag sen duschade vi en sväng. och jag skulle börja jobba kl 14 på ishallen.
detta år står jag i souvernirshopen, stod med emelie arkeberg igår iaf, mycket trevlig tjej! kunde prata om vad som helst.
slutade vid 18.30 lunkade hemmåt. åt jättegod mat som mammas "karl" beja hade gjort, han gör så otroligt god kantarellsås. mmm, det vattnas i munnen på mig =)

efter en liten stund så kom även min älskling, vi badade, jättemys, men tända ljus och sånt =)
sen kollade vi på en film som gick på tv, har sett den förut men kommer inte på vad den heter. jättesorglig iaf i slutet.
stefan åkte hem sen..

fick världens sötaste sms:

Du gör mig till den lyckligaste personen i hela världen

det är ingenting emot vad du gör mig älskling !! ♥



idag hade jag sovmorgon till 12 eftersom våran idrottslärare snuskmatts har åkt till italien i en vecka. skönt.
samhällslektionen bestod av nyhetsskvaller och film, en bra film dessutom.
psykologin var nästan ännu bättre då den bestod utav hand- och ryggmassage! wonderful!

åkte sedan hem på min cykel, gick sedan ner på stan och köpte en kycklingsallad, ett äpple, ett tuggummipaket och en bon aqua persika! mm god! avnjöt denna måltid hos min kära vän caroline kajander! vi tog sedan våran tumme ur rumpen och gick ner på körskolan för att få lite fett haha, nej vett i huvudet.
klarade även fas B, både åt mig och caroline =) hehe

sen efter lite tugg där på skolan så gick vi hem, vart helt trötta i huvudet av att ens börja på fas c, jag menar jag har ju inte så himla bråttom än med det där. men det går ju lite framåt iaf =) känns bra!

imorgon har jag sovis igen, börjar kvart i 10 =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: