melinadavideit

2008-09-11
16:47:59

god dag
nu har jag återvändt från skolan, har även hunnit ner på stan och införskaffat mig ett par benvärmare inför höstkylan och en grå tröja på lindex, känner mig nöjd med mina fynd.

fick även ett samtal från min underbara karl, han hade kommit till mora och var sugen på en tungkyss, så jag får väl ställa upp för laget och möta honom och kyssas lite :) <3 tackar man aldrig nej till!

Nu har jag kommit hem, trippat upp för alla 3 trappor, och nu skickar mamma ner mig igen för att handla mat. vilket välkomnande. men jag måste äta innan bion! som jag ska gå på SJÄLV! blir fläskfilé och pommes med beasås :) mycket sugen. men nu måste jag skynda mig ner så maten hinner bli klar innan bion!

hörs sen :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: