melinadavideit

2008-09-12
20:52:54

howdy!
läste på aftonbladet på vägen hit till mormor och morfar att orkanen ike drar in över texas.. blir lite orolig med tanke på att min far bor där.. kan inte alla dessa "höstorkaner" sluta nu ?! det räcker!!

dessutom är det väldigt dålig täckning här i boda.. mitt ute i skogen i rättvik.. hehe.
blir lite småirriterad eftersom msn loggar in och ut hela tiden..

iallafall så sitter jag här och jag lever efter alla bravader i bilen. mammas telefon ringde och det gick inte att svara så mamma får panik eftersom hon är en mobilfjortis, sen går introduktionsdemon igång på hur hög volym som helst, ingen fattar nått och mamma skriker åt kimberly att den inte får stängas av eftersom hon inte kan PINkoden. synd då att det sket sig, nu är den av och mamma är desperat. haha.

jag ger upp msn för kvällen tror jag. hade större förhoppningar om att det skulle fungera här men nu gjorde det inte det. tuff shit! jag får helt enkelt lov att umgås med min släkt hela helgen ;)        ♥

Kommentar:

Great article . Will definitely copy it to my website.

2013-03-15 @ 06:00:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: