melinadavideit

2008-09-23
23:48:09

nattvaken

ligger här och tänker på dig daddy.. på vad du ska tycka om allt jag gör, nu när du ser mig och är med mig hela tiden.
hoppas att jag inte gör dig besviken.. vill att du ska vara stolt över mig!
jag hör i huvudet precis hur du skulle säga om vissa saker jag säger, tänker och gör.
det känns som om du är här. och jag hör din röst. fastän du kanske aldrig användt de fraser jag känner så vet jag att du skulle använda dom just vid det tillfället. jag vet hur du tänker.

mamma köpte mig och kimberly en varsin berlock som gåva. där vi kunde sätta in bild på daddy så han alltid finns med oss bildligt också! så fina. det känns tryggt att ha dig runt halsen daddy, fastän jag aldrig någonsin i mina vildaste tankar skulle kunna föreställa mig denna smärta och hur tung du är runt min hals. gråten är bara en hårsmån ifrån hela tiden, men jag försöker vara stark. för din skull daddy.

inatt var det en vecka sen.. det var en jobbig natt och en jobbig vecka det här..


kom tillbaka?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: