melinadavideit

2008-09-21
17:06:44

våmhus
jag har tyvärr inte hunnit ta något kort på dödsannonsen, ska göra det senare.

Igår var dagen D. Alltså våran minnesstundsdag för Daddy. Och det var så otroligt fint!
Först satt vi hos Gittan och pratade om minnen och sånt, jättemysgt. Lyssnade på hans musik och tittade på bilder.
Sedan när det blivit mörkt så gick vi ner till stranden och stod i en ring och höll varandra i händerna och alla sa någonting om Daddy. Och då hade vi tändt marshaller efter strandkanten. Efter det så hade vi köpt ballonger som man tänder en ring mitt i så blir det som en luftballong - alltså den drivs av värmen. Jag, Kimberly, Sandra och Johan hade en varsin ballong. Stefan hjälpte mig med min. Kändes jättebra att han var med. Han hade ingen vidare lust att följa egentligen men ångrade sig sen som tur var och han är nog glad att han följde tror jag =)
Så när vi tändt våra ballonger och skickat iväg dom så sprang vi över till andra stranden och så såg man ballongerna långt långt upp i himmelen.  Sen spelade och sjöng mattias och johan och mamma körade lite till dom och allt var så fint!

Sen  åkte vi till Gittans nya kille och åt mat. Vilket hus säger jag bara!
Och vilken kväll, du hade älskat att vara där daddy, och visst var du det i våra hjärtan! =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: