melinadavideit

2009-04-08
12:12:40

long time ago
tjenixen! antar att ni saknat mig då jag har fått en massa kommentarer om att jag inte bloggat på länge.. så jag får väl ta tummen ur arslet och skriva några rader nu =)

för tillfället sitter jag hos emelie som berätta att hon ringt och skällt på kaffestugan igår för hon inte fick nån pasta i sin pastasallad :P

haha hon är väl hon =)

har varit i stockholm med klassen också! var i stockholm torsdag till fredag sen kom mammen och vi åkte till trosa och för att hälsa på min moster och alla kusiner som jag inte träffat på skitlänge =) va trevligt och mysigt, orkade dock inte festa som de andra eftersom jag fortfarande var väldigt trött efter den tidiga torsdagsmorgonen då jag gick upp 03.30.
mamma däremot var uppe till 7 på morgonen! vilken partypingla alltså :D haha!

körde sen hem på söndagsmorgonen eftersom jag varit nykter och det hade inte mammen ;)
hemresan gick bra! var jäkligt mycket fartkameror bara. haha vet inte om jag blev med på nån bild men mamma satt och pekade fuck u mot dom :D hahaah hon är körd!

de två senaste dagarna har jag umgåtts med adina och det har varit trevligt, även emelie kom till adina en sväng och vi pratade lite om allt möjligt som hänt de senaste dagarna =) sen så sov stefan hos mig inatt och vi var upp och duschade vid 5 sen kom han på att han inte skulle på de 2 första lektionerna så han behövde inte åka förrän halv 11.. haha men då hade man tid med mycket annat =)

nu sitter jag iaf hos emelie =) hon duschar och jag väntar.. antar jag :P vi ska väl äta någonting snart! det är ju lunchdags.sen kanske johanna tittar förbi om hon nu hade lust =)

imorgon börjar påsklovet och det invigs med kära vänner i räba! det ska då bli grymt! det är jag, keste, adina, carro, tina, agge, annan frost och simon! hehe simon ensam med 7 tjejer är inte dåligt! vi blir där till på söndag. hoppas att vädret är med oss bara! för de vädret som är nu är inte att hurra för! vi vill ha sol !!!!

tjing!!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: