melinadavideit

2009-08-27
22:27:05

China
Hejsan! Gud vad jag har blivit dålig på det här med bloggen. Jag får verkligen skärpa mig!
har alldeles nyss kommit hem från China house, åt middag med Malin, Linda och Lisa, mina kära ex-klasskompisar!
Var riktigt trevligt med många skratt =) Gillar er tjejer!

För övrigt så kom jag in på Risk- och krishanteringsprogrammet i Östersund i förrgår! Igår satt jag, mormor och mamma och letade boende hela dagen och vi hittade ett till slut.. Idag tackade jag nej till utbildningen. Det kändes som att allt gick så himla fort, och jag känner inte för att ta lån som jag ska betala tillbaka hela livet för att gå en utbildning som jag kommit in på i andra hand och fick reda på dagen innan. Dessutom har jag läst lite mer om programmet och det är första året det här programmet finns. Alltså ingen statistik på att det är någonting man får jobb på eller liknande. Nej, då väntar jag hellre och börjar läsa till våren istället! Och det känns faktiskt riktigt bra att jag kom fram till ett sånt klokt beslut..

Så nu är det som det är och jag är kvar i mora, ska på arbetsförmedlingen den 3e september iaf =) Sen får jag se vad som händer. Ska väl se till att söka i vår iaf =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: