melinadavideit

2009-08-05
09:08:10

Tomtelandet
Detta ständiga återkommande till detta land - i år måste jag då säga att detta är sista gången. Efter drygt 7 år så tröttnar man lätt!

Nycklarna hittade jag, JAG! Dom låg under en stol :P

På måndag fyller stefan 20 år och jag tror mig ha hittat en bra present åt min lilla prinskorv! Hoppas han blir nöjd, för det är jag :P Annars kan ju jag ta hand om hans present :P

Igår smsade jag med min älskade bästa vän adina och jag blir så glad! Nu längtar jag bara tills hon kommer hem! Gud va det ska bli skoj!

Och dessutom när man tänker framtid så är det andra urvalet för högskola i full gång.. Jag väntar och väntar! Jag vet ju att jag inte kommer komma in, men det är spännande :D Tjohooo!

Ni kan inte tänka er hur det låter på tomteland just nu. Grynet har sin morgonstund - vilket innebär håååård hårdrock! PÅ TOMTELAND! ha, hon är rolig hon =)

Snart ska jag väl swicha om till andra kläder och traska ner till entrén.. jobbar 5 dagar i sträck nu. är ledig på måndag - då älsklingen fyller sina stora år! Pluppen. Sen är jag ledig nästa lördag!

Nu i helgen är det musik och motor och det är typ sommarens höjdpunkt så det ser jag fram emot och sen nästa helg är det kräftkalas hemma hos mikael och det ser jag också fram emot! sen är det inte långt kvar till addi kommer hem :D


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: