melinadavideit

2009-01-20
22:30:27

Återigen en trevlig kväll
Skulle man ju kunna påstå!

Dagen har handlat om skola, skola och skola. Eftersom att jag sov hos madde natten till igår, eller ja sov och sov, de 1,5 timmarna vi sov - så har det påverkat mina dagar nu. Jag är så otroligt trött så det går nog inte att beskriva. Men det är väl coolt ibland tycker jag! Yeeee. Bra med prov kl 8 på morgonen! Men det gick nog relativt bra!



Stefan sov hos mig inatt - inte heller så mycket sömn alltså. Speciellt inte eftersom att han låg och bet mig i armarna och ryggen i nån timme. Sen vända han bort huvudet, och sedan snabbt tillbaka igen och då smällde jag till hans ansikte som reflex (handen var redan i den höjden) och stefan börjar med sina estetiska teatertalanger. Hahaa, jag kan skratta ihjäl mig åt denna teaterapa! Först går han och lägger sig i soffan och vänder upp huvudet så att han inte ska blöda näsblog, (som det inte var någon risk för) jag ligger vänd innåt väggen och ser i skuggan vad han gör, sen ser jag i skuggan hur han närmar sig sängen med en papperstuss i näsan! hahahaha, snacka om dramaqueen!! :D
Vi låg och flabbade åt det där ett bra tag!

Ni kan aldrig ana vad han håller på med om dagarna egentligen!








för er som inte vet så är detta nya modet.




För övrigt har vi nu fått en ny president! Hej hej!





Emelie ville att jag skulle följa med och träna idag och det va jag pepp på sen så kunde hon inte :/ Så då sket det sig..
Men nu är det dags att ta igen de kilon man gått upp under julen. Usch och fy. Ställde mig nyss på vågen och höll på att smälla av ;D Någon som är på att träna imorgon onsdag???

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: