melinadavideit

2009-01-22
10:57:38

HOHOOO!

Jag hann tyvärr inte, kära fans, skriva mer igår, men här kommer gårdagens katastrof!!

Jag åkte hem till adina och träffade henne lite eftersom hon åker till kambodja idag och är borta i några veckor. Så vi bestämde oss för att äta, åker och handlar mat och far till färnäs, adina skulle lämna usb och väska där också. När vi kommer dit hittar jag inte min telefon, så jag tänker nehej den är väl ute i bilen då. När vi ätit upp så skulle vi ner till mora igen, letar igenom bilen - hittar ingen telefon. Nehepp, den är väl kvar hemma hos adinas pappa då. Så vi åker ner till hennes pappa. Parkerar på parkeringen, går mot dörren och till vår fasa så har adina glömt sin nyckel inne hos hennes pappa. Så vi knackade på hos grannen - ingen hemma! Nehe, men deras extranyckel då? Ingen där! nehe?? Men ring din pappa då adina? Nehe hon har inga pengar på telefonen. Jaha?? Min telefon är där inne?! Åååå va vi önskade att någon bara kunde ringa adina då! Och då kommer vi på att adina inte gett sin mamma usb-minnet. Haha, så vi funderar på vad vi ska göra. Bestämmer oss att i förtvivlan åka till OK för att onödigt fylla på adinas mobil med 100 kr så vi kan ringa klaes. Får tag i honom, och i samma ögonblick som han svarar så piper det i mobilen, och DÅ ringer adinas mamma! haha! snacka om oflyt!! Men vi åker till hockeyn och får nyckeln av klaes.. Och när vi parkerar på parkeringen på deras gård igen ser vi till våran fasa att grannen har kommit hem!! ÅÅåååå! Men vi går in och jag springer upp och letar efter min telefon. Nehe?!?! den är inte där ?! Vart fan är den då?? Så jag lånar adinas mobil och går ut i bilen och ringer en sista gång, börjar ringa precis när jag kommer ut, och då hör jag; "Det ringer det ringer skynda dig att svaaaraa vem kan de vaara?" MIN RINGSIGNAL! Haha så jag springer mot bilen och då ligger telefonen i snön!! Bredvid bilen har den legat hela tiden! Och jag har parkerat där 2 gånger efter jag tappat den! Tänk om jag hade kört över den! Haha prisa gud för det. Så jag går in och adina ska ut och hämta en resväska sen kommer hon in och säger att resväskan vi skulle lämna i färnäs låg kvar i min bil... HAHA faaan ingenting gick rätt denna dag alltså!




Torsdag 22/1 09

Nu är det iaf torsdag och nuförtiden har vi sovmorgon till 12 bara. Men jag va ju så smart och bestämde möte med min nya handledare (som för övrigt verkar MYCKET bättre) klockan 10. ååh. Så vi har vårat möte i, hör och häpna - 10 MINUTER! Tack då :P Min sovmorgon :'( Och inte nog med det, följde med stefa ntill tåget kl 6 så att jag kunde ha bilen idag eftersom att det blev lite flängigt med mötet och min sovmorgon.. Får väl se vad nästa kaosartade sak i mitt liv blir :P

Drömde iallafall värsta action/skräck drömmarna.

Och här ska ni få höra en underbar låt!

 

Vi kan väl höras lite senare =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: