melinadavideit

2009-01-08
19:10:14

impulsivt om jag får be!

iförrgår umgicks jag med mina kära ( kan ni fatta att jag precis skrev tjära ) vänner adina, tina och madde.
eller jag adina och tina var det först, och vi bestämde oss en sissådär mitt i natten att vi ville gå en promenad. så vi går, fullt påklädda i snövädret runt lite i mora, huuur mysigt som helst. på vägen svänger vi förbi madde och plockar med henne. hennes mamma hade en liten rolig packningslista haha

-"Madde har du med dig allt nu ? alvedon? medicin? varma kläder? snus?!" 

haha söta maddes mamma

så vi fyra nissar strosar runt på gatorna.

sen kommer vi hem till adina, där vi skulle sova allihopa, slängde av oss kläderna och ner for jag, tina och adina i bastun. mycket skönt men otroligt varmt!! satt med dörren öppen för det mesta.
 detta var alltså vid klockan 1 någon gång. och vid 2 -halv 3 tiden så går vi upp.

madde som var sjuk satt uppe och tittade på nya avsnitt från topmodel säsong 11 så alla fastnade framför det. och när den var slut så gick alla vi 4 och lade oss i sängen, slog på ännu en film. Över min döda kropp hette den och den var jättebra och rolig! vid halv 5 så var den slut ungefär och vi tänkte att nu är det nog dags att sova. tina hade redan förflyttat sig till en annan säng. dum som vi är så var det bara hon som gjorde det så vi låg 3 st i en säng och tina ensam i en. haha nötter.

vid 6 ringer stefan eftersom han skulle till sin kompis i borlänge och plugga inför tentan de skulle ha, han vart besviken att jag inte var hemma eftersom han hade tänkt åka en timme tidigare för att hinna träffa mig, men jag var ju inte hemma.. hehe. vid 8 kommer han in till mora och hämtar upp mig, eftersom jag skulle låna bilen av honom under dagen så jag fick följa till tåget och köra tillbaka därifrån. lite av en trafikfara med tanke på hur trött jag var..

ialla fall så sov vi tjejer till 1-2 eller jag vaknade halv 1. vi åt frukost. åkte och hämtade saaben, lämnade klaes överkast på kemtvätt efter adinas lilla incident för någon helg sen FNISS. sedan lämna den tredje bilen i färnäs, ja det va ett jävla tjohej och klockan blev 20 i 4 och då skulle jag hämta stefan. tävling vart det från färnäs ner till tågstationen men jag och madde förlorade mot tina och adina. dåligt vägval av mig. hehe.

efter det så åkte vi hem till adina, stefan tog sin bil och åkte hem. hos adina fick vi tag i agge och åkte till henne som vi inte träffat på ett bra tag. när vi väl är där så tar vi igen lite de vi missat.. snackar om lite allt möjligt, sen funderar vi på vad vi ska göra.. och adina ville spela tvspel, jag kommer ihåg maddes gamla tvspel och säger att ja justja åå de va så kul. madde säger att det är i värmland och helt plötsligt en timme senare...

VÄRMLAND HERE WE COME!!

klockan 19 åkte vi... kl 03 kom vi hem :D

det är sorgligt att min dator inte går med på att ladda upp bilder idag med fan va kul vi hade =)

åkte till maddes hus där och hämtade tvspelet, sen skulle vi äta, åkte ner i karlstad och vimsade runt efter pizzeria, frågade 118100 vart närmaste pizzeria låg och det var tydligen nånting di trevi på järnvägsgatan som vi typ stod på. men dom hade stängt och tog 90 spänn för en pizza. nejtack. vimsade runt på vägen, hittade tillslut max.. och när vi sitter därinne så kommer adina på att tinas bildörr är öppen hahaha. ja internt mina vänner :D

kul var det iaf och hemvägen var händelserik. massa rådjur vi höll på å krocka med och tinas tysthet :D ååå va jag tycker om er tjejer :D det här gör vi om!

skolan idag var däremot ingen höjdare =)


Kommentar:
#1: Madeleine

Haha, fan vad kul det var alltså :) det gör vi om! vi kan ju åka dit och gå på krogen? :D <3<3<3

2009-01-09 @ 13:39:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: