melinadavideit

2009-01-31
10:17:24

Snurk
Det är maddes ord för en turk som skulle varit snygg om han var svensk?


hahaha.

ja nu är jag här, ensam i lägenheten.. helt ensam. Mamma och Kimberly har åkt till Trosa och Stefan är i Oradtjänna och åker skoter för fulla muggar. Hoppas det går bra och inga brutna ben!

Igår iallafall så följde jag med Tina och Madde till Borlänge. Dom skulle dit och kolla balklänningar, Tina hittade en skiitfin! Madde hittade tyvärr ingen och jag ska ju få min uppsydd. Men om det skiter sig så hade ju tina en som passade bra hemma hos sig =) jaja, vi får se. Den hon köpte var iaf hur fin som helst! Se den får ni göra i Maj.

Efter Barbros ateljé så åkte vi till kupolen och shoppade lite! Det kan alltid behövas! Nu längtar man efter sommaren som bara den!  Efter kupolen åkte vi hem till Mora och sen hämtade vi vår kära vän Agge och for hem till mig och bara tog det lugnt, snackade lite strunt och tittade på tv. Mysigt.

Idag.. Vet jag inte riktigt. Vaknade upp för 40 minuter sen och kom på att jag var själv. Åh va bra det hade varit om Stefan hade varit hemma den här helgen. Typiskt :P


Och på måndag ska jag skaffa mig en ny telefon! Det är alltid roligt! Jag längtar =)

Och imorgon mina kära fans så har jag och Stefan varit tillsammans i 15 månader! Jösses va tiden går fort när man har kul! Men det finns då inget bättre sätt att spendera tiden på.

Nej nu kurrar magen - dags för frukost!

Kommentar:
#1: Madeleine

men nu förvränger du ju mina ord din mupp :P måns zelmerlöw!!!

2009-01-31 @ 14:09:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: