melinadavideit

2009-03-02
00:03:12

Bilder!
Här kommer det jag missat :P



här är lite bilder från stafettvasan.
vi hann ju tyvärr inte knäppa nå kort på johan eftersom han åkte så jävla fort och det va öl och de va.. ja en massa :P



såhär ser det ut i mora när larz kristerz zpelar på bälter-svens torg!
inte att leka med alltså, när jag tillochmed får in Z i spelar! jösses



där var jag med dessa godingar =) SÖTA ÄR NI! usch, det är så man får hål i tänderna!



Idag var det ju som alla vet vasaloppssöndagen - och i mitt tidigare inlägg skrev jag ju om att jag jobbat. och när jag slutat så ställde jag mig på VIPläktaren, eftersom jag är VIP ;) för att titta på målgången! Såhär såg det ut från mitt håll!



lite roligt att han tappade sin krans! haha åka över mållinjen utan krans!
men det var iaf riktigt mysigt att stå där i min ensamhet (alltså utan någon jag kände, för ensam var jag ju knappast som ni ser) och äta varm gulaschsoppa =) mmmmmm! det enda minuset var att det var för många minusgrader!

efter målgången skyndade jag mig, så gott jag kunde i detta mänskliga kaos, hem till stefan som låg och väntade på mig hemma. och på vägen så skådade jag norskar i ett träd.

jaja, så kan det se ut ;)

nu tänkte jag, i vasaloppets glans skänka er ett trevligt videoklipp!


ja så går det till!



appropå ingenting så har jag precist blivit faster !! TJOHOO!

Kommentar:

Grattis =) Jag blev faster i torsdags , hihi :D

2009-03-02 @ 01:06:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: