melinadavideit

2009-03-02
21:39:36

Bokstaven M

Regler: Det här är svårare än du tror!
Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug!
Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som
han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! (förutom i fråga 1.)
Lycka till!

1. Vad heter du? Melina
2. Ett ord på 4 bokstäver? Mask
3. Flicknamn? Maria
4. Pojknamn? Magnus
5. Yrke? Mördare
6. Färg? Mörkröd
7. Klädesplagg? Muffar
8. Mat? Misusoppa
9. Sak i badrummet? Mopp
10. Plats/stad? Mora!
11. Orsak att vara sen? Motorstopp
12. Något man skriker? Men!
13. Film? Mysteriet på Greveholm
14. Något man dricker? Must
15. Band? Madonna
16. Djur? Mink
17. Gatunamn? Milåkersvägen
18. Bil? Mustang
19. Sång? Mother! (Danzig)
20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Mys

Haha shit där höll jag på att gå bet! Prova det själva! Det blir helt stopp i hjärnan. Eller så är det bara min hjärna som har stopp?

Sitter iaf här och dricker mitt blackcurrant te. mmm så gott

förresten så såg jag min framtida kaffe/te-bryggare idag! 800kr, den ska jag ha!


Kommentarer:
#1: Sara

Satt och försökte komma på allt de där med på S, fy så svårt :P

2009-03-02 @ 23:40:30
#2: adina

TEEEE :D samma dyrkan har vi!

2009-03-03 @ 00:01:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: