melinadavideit

2009-03-06
19:32:50

evening has come!
och dagen till ära bjuder jag på ett kollage av ett freak!!






Ikväll åker jag till min käre vän angelica aka Agge! (inte sär-agge, det är väldigt viktigt tycker hon)
Ska även kidnappa Adina i all sin plugg-glans, fast det vet hon inte om än! hoppas att hon inte läser det här :P
Vi ska se lite let's dance tror jag? Agge sitter hemma och dricker en irish nu :P ååå den lilla grisen! hon vet allt hur man njuter hon!

Om vi har tur så joinar min käre pojkvän oss senare när han har pluggat klart!!

Åååå allt detta plugg gör mig galen, jag känner mig stressad fastän jag inte pluggar :P men jag borde.. faaast.. NEJ ! inte nu! jag har helg! jag vill inte !

NU väntar jag på mamma och Beja (som han uppenbarligen kallas), vi ska äta.. Undrar dock hur lång tid det tar att åka till vika och tillbaka?.. inte tar det då 45 minuter? nu ringer jag...

..
..

samtalet kan inte kopplas fram var god kontrollera telefonnummret?

tror du inte att jag kan min mammas nummer ?? heeeeerregud..

provar igen

nu tutar det..

på väg var dom! det va väl på tiden! jag vill iväg!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: