melinadavideit

2009-03-06
15:22:37

när man minst anar det
så dyker den man älskar upp ändå, fastän jag bad honom att inte komma. tur var väl det för kan man vara annat än lycklig när man är i närheten av honom? =)

så självklart blev det mys då vi inte setts sen i onsdags en snabbis bara. och  sen sov jag så gott som jag alltid gör med honom =) myyys.

efter vi ätit frukost och pratat lite med min kära mormor som är här så åkte vi till våmhus och hämtade träningskläder till stefan och sen åkte vi till gymmet och han blev medlem =) så vi tränade i ca 1½ timme sen åkte vi hem hit och badade! myyyys!

och den jävla filosofin har jag fortfarande inte gjort.

nu har stefan åkt hem och jag ska på simhallen och trampa lite vatten me mamma =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: