melinadavideit

2009-03-05
20:51:09

skööönt!
har joggat i 40 minuter på gymmet! och med miami ink på tvapparaterna blir det lätt som en plätt :D wooohoooo!

det känns sååå kul med träning just nu!



det vart dock ingen träning med stefan idag eftersom att han är så SEG. sen kom jag på att receptionen stängde kl 18.
som tur var så mötte jag emelie precis när jag satt mig i  bilen så hon följde med =)

och just nu känner jag mig bara irriterad över att stefan är så seg idag...
kom liksom hem för en timme sen snart och han har inte ens åkt hemifrån.. :S

och kimberly är cp som vanligt! ååååååååååå nu blev jag irriterad på allt.

plus att hon precis önskade att jag var död.. hmm ja, jag kanske ska gå och dö då så får vi se hur det känns för dig att du önskade livet ur mig? tänk på det kimberly. en dag kanske jag dör när du säger sådär. och då ska du fan få ha det på samvetet! så får du se hur kul det är! för DU om någon borde veta att folk verkligen dör, efter det som hänt oss! men det spelar ju ingen roll för dig för du bryr dig inte!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: