melinadavideit

2009-03-16
13:55:02

Slask
Hallå där! Här går jag på väg hem ifrån skolan :) vi fick minsann sluta tidigare idag, det var väl egentligen tack vare den galna gubben som hade föreläsning om det "sårbara" samhället. Hehe. Har varit på den föreläsningen 5 gånger nu tror jag. Fattar inte att han fortfarande orkar, lika högljudd och galen även denna gång. Nu är jag iaf snart hemma. Carro ville inte gå med mig för hon tyckte de var för mycket slask, men jag är inte för blöt om fötterna:p ikväll ska jag och stefan på gymmet och pumpa en aning :) har ju inte tränat på hela helgen, så nu ska det bli skönt:) ska iaf hem och kolla nu så att det inte är någon brandrisk hemma hos oss. Blir jämt så nojig när man pratar om olyckor och sånt. Nej nu får det vara bra :) tjing!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: