melinadavideit

2009-03-01
20:02:23

vasalopp

åh jösses, vilken dag!! jag är helt slut - har nyss tagit mig en tupp på tre timmar. det var väl behövligt,
har nämligen jobbat för det kära vasaloppet som vi har här i Mora!

klockan kvart i 6 infann jag mig på mora hotell för att sätta igång med mitt arbete som var att vara bussvärdinna.
röd jacka hade vi värdar fått - ovanligt att jag har en röd jacka :P
därtill hade vi en lång vasaloppskjol! det var säkert fint men ack så kallt!
vi for upp i evertsberg och åt frukost tills täten åkt förbi och efter det åkte vi tillbaka till mora för att se målgången!

det var ju lite komiskt att daniel tynell tappade kransen innan han kom in i mål :P haha
jag har tagit lite kort, men nu sitter jag på mammas dator och jag ska inte belasta hennes dator med mina bilder.

men jag har ju lovat er, så jag ska väl fixa in någon lite senare =)

nu efter min tupp så är det så jääävla varmt så jag håller på och dö alltså. fattar inte vart värmen kommer ifrån!!

mamma och kompani ska ut ikväll så det blir lugnt ikväll =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: