melinadavideit

2009-03-25
17:05:04

YEE

fyfan nu har jag borrat min tand.. inte nådigt.. eller.. jo då =) Hütter var så snäll så och det gick bra.. dock stack han sprutan i tandköttet en gång förutom det i kinden :( de gjorde ont. och sen började han borra lite med en nätt liten borr. men det var bara början dock.. :( sen tog han fram storborren!! AAAAH hela huvudet darrade och inte förrän det nästan var klart kände jag att jag spände hela kroppen!!!

haha och sen låg jag och vickade med fötterna hela tiden så dom undrade om det va nå fel :P ville ju bara tänka på nå annat så jag tänkte på mina fötter :D
hehe. hatar den grova borren iaf. usch.

sen har jag varit bedövad resten av dagen tills för en timme sen. så när vi har setat och lyssnat på mediet, jehovas vittnen och svenska kyrkan så har jag inte haft nån känsel i halva truten :P hehehe.

APPROPÅ mediet! jag fick komma upp och dra ett kort så skulle hon prata om mig. Hon sa att:

  • det finns en kille i min närhet som jag har diskussioner med just nu
  • jag är väldigt lik min mamma
  • jag borde lyssna mer på vad min mamma säger, för de hon säger är vettigt (?)
  • jag vill flytta hemifrån
  • jag har nå fel på bäckenet, har varit med om nån olycka när jag var liten?

haha att lyssna mer på mamma för hon är vettig går ju att diskutera ;D
och de där med bäckenet var ju bara konstigt. nog för att jag slagit i svanskotan ex antal gånger men inte bäckenet :P
det andra kanske stämde relativt bra :P
men det var mäkta konstigt att hon inte ens nämnde min pappa ?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: