melinadavideit

2009-11-30
13:17:34

hallo !
Inatt har jag sovit underbart skönt! Kan bero på den manliga klumpen som har sovit bredvid mig inatt! Helt underbart (och ganska så konstigt) att man sover så bra med någon man tycker om bredvid sig.

Kl 8 gick vi upp en sväng imorse och det va lite sent så stefan hann inte äta sin frukost, då sprang jag upp och gjorde 3 st ost och skinkmackor till honom och gav honom de och en flaska saft :D Min kille fungerar inte om han är hungrig :P

Han skyndade iväg till tåget och jag lade mig med ett leende på läpparna under täcket igen =) Sov till 12 ungefär! Så nu känner jag mig fit for fight och Sandra ville ha med mig ut å gå ikväll och det låter himlans trevligt!

Imorgon är det dags för julbakning hemma hos adina med min familj och hennes :P våra små minifamiljer iaf! ska bli mys :D

här kommer lite bilder :P




stefan och jag gjorde goda räkmackor en kväll jag höll på å spy efter tre :P 



haha stefan ville inte att jag skulle ta kort :(
min lilla rödtott



jag har besiktat stefans bil :P alldeles själv ;D



såhär ser det ut när det är färdigdukat och vi väntar på gästerna på midvinterblot =)





haha han tyckte att han (på något mystiskt sätt) låg skönt när han låg såhär :P



det här är Stefans humor :P han va hur nöjd som helst :P

jaja det var det för den här gången :P


om ett tag ska jag åka och hälsa på Rebecka och Filippa =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: