melinadavideit

2009-11-17
21:00:31

heey
kände nu för att uppdatera bloggen med lite bilder =) här kommer de;



på halloween var jag och kimberly till minneslunden och tände ett ljus för daddy, hur fint som helst med alla dessa ljus!



jag och älsklingen firade 2 underbara år tillsammans den 1 november =)



adina har skaffat en kattunge =)



och jag har skaffat en egen bil ;D



stefan var skeptisk till min ford, men sen kom han på hur kul den är att köra ;)



min car och min karl :D



jag har även varit till tomteland =)

och det får nog räcka för nu!

idag har jag varit med adina hem till söta rebecka! hälsade på lite och hade med oss en liten present till filippa!
mysigt hade vi det, drack te och snackade lite strunt! så mysigt att vi vill tillbaka redan imorn! och det ska vi!

sen blir det möte på tomteland kl 17. och sen ska vi jobba med ljussättningen inför midvinterblotspremiären på fredag =)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: