melinadavideit

2009-11-12
19:06:21

I wanna wish you..
a MERRY CHRISTMAS! from the bottom of my heart!! åååå nu är julen här!! för mig  iaf ;P
jag har lyssnat på julmusik hela dagen och bara går och njuter. har även köpt lite julklappar idag och juleljus! väldigt fint!

har även stylat om min dator! stefan får inte vara bakgrund nå mer, utan nu är det jultema på hela datorn =) alla rutor är röda och så =) myyys!!

det är ju faktiskt bara 1½ månad kvar kära läsare!




känner ni inte?? :D den här är min bakgrundsbild nu.. ni känner väl hur de rycker i jultarmen!!

den 1a december inleder vi julen med julbak hemma hos fam gidlund! diverse glöggsorter och bak blir det! min familj + adinas ;D det är toppen! ska bli riktigt mysigt, kanske rent utan blir tradition!! pepparkakor och lussebullar!! mmmm...

och för att inte glömma - JULMUST som jag, stefan och kimberly inveg för året redan igår! hihi kalla mig skadad om ni vill men detta ligger i mina gener och jag kan inte rå fört :P

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: