melinadavideit

2009-11-10
19:45:34

ilska
det är precis vad man känner när man ser sånt här..




läste nyss Malins blogg och jag kan inte annat än hålla med henne! fyfan för dessa vargar!! hur långt ska det gå innan regeringen fattar vad som händer? som är på väg att hända?! vargarna blir fler och fler och mindre och mindre rädda... undrar egentligen vad som ska krävas för att man ska införa vargjakt. ska det alltså till att människor ska behöva dö innan det blir någon reaktion. jag vet vad som hade behövts. man skulle ha tagit upp de i regeringen på en "semester" här uppe, och de skulle haft sina hundar med sig och dom skulle släppts lösa. Undra hur många av dom hundarna som kommer tillbaka. DÅ kanske de hade reagerat.. får väl försöka planera ner vargar i storstan och se vad de säger.......... ååå jag blir irriterad så jag begriper inte själv ens.

Kommentarer:
#1: Malin

Ja usch det är så hemskt :(

2009-11-10 @ 20:04:29
#2: Emma

de är så förjävligt ! :(

2009-11-10 @ 20:47:08
#3: J

Äckelvargar! Behövs fan inte här i världen!

2009-11-11 @ 17:21:41
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: