melinadavideit

2009-11-27
03:18:08

snacka om flum!
kvällen till ära har jag spenderat på tomteland =) min käre vän ida åkte med mig upp, hon är en twlightnörd nu hon också haha :D söt

idag jobbade vi på bra som fan. jag och eliana var klara med bordsplaceringen när de andra stämplade in, och när skedde det senast?! ALDRIG :P aja, kvällen gick på och det va skönt att det inte var så himla mycke folk idag. har hur ont som huuur helst i mina ben och fötter, och på slutet av kvällen ballar man lätt ur och det är kul :P tills folk blir sura, vafan har dom ingen humor eller, jag är hur rolig som helst :P det är bara att fatta!

jaja, nu efter jag kom hem så har jag legat och tittat på de 2 avsnitt av paradise som jag har missat, ni kan se alla avsnitten HÄR =)

nu ligger jag här iaf och väntar på att bli riktigt trött. min tamagotchi har dött idag R.I.P Krabban. 11 dagar hann du bli.. stackers liten.

imorn är det jobb igen. så jag ska ta igen mig på dagen innan halv 4 då  jag ska plocka upp min trogne kompanjon ida :D hon gör mig glad =)

stefan och cissi var ju på midvinterblotet idag också, dom verkade nöjda iaf =)

Älskar dig steff :D ♥

Kommentar:
#1: Ida

Wihooo, första boken avklarad :) Ska börja med nästa ikväll. Haha, jag känner att inte behöver disskutera så mkt denna gång om vad jag läst eftersom man fick en bättra uppfattning i slutet. Dom förklarade ju ut allt som jag undrade tillslut. Men men nog om det, Hur gick det att jobbba igår? När kom ni hem? Var folket fulla? Mår du braa?` Puss

2009-11-29 @ 13:04:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: